ÚVOD

11.05.2018

Tieto články sú o tom, ako si nájsť, nadviazať a udržať šťastný vzťah. Ako prekonávať a očakávať úskalia s tým spojené. Články vznikli preto, lebo táto téma zaujíma veľa ľudí a nie každý má na ňu utvorený názor. Časopisy o životnom štýle vydávajú množstvo článkov o vzťahoch a ľudia ich so záujmom čítajú. Tiež na internete je veľa článkov a diskusných fór, ktoré preberajú rôzne životné situácie a snažia sa v nich poradiť. Táto stránka má ambíciu poskytnúť ucelený pohľad na nájdenie partnera, nadviazanie vzťahu, založenie rodiny a udržanie rodinného šťastia. Cieľom stránky je mladým ľuďom poskytnúť určitú pomoc pri hľadaní partnera a založení rodiny. Môže byť chápaná ako príspevok k "vzťahovej výchove".  

Ja, ako autor článkov, mám šťastnú rodinu, ženu a dve deti. Avšak pri nadväzovaní vzťahov som mal dlho problém a v podstate až vo veku 34 rokov sa mi podarilo nadviazať vzťah, ktorý bol dobrý a ktorý sa mi podarilo dobrý udržať. Problémy, ktoré som mal, boli spôsobené aj nedostatkom vzdelania v oblasti vzťahov a aj preto som sa rozhodol napísať tieto články, aby si už ďalší nemuseli týmito problémami prechádzať. Moja kamarátka si raz vo veku 28 rokov povzdychla: "Ach, keby som mala znovu 17, veľa vecí by som robila inak a žila by som šťastnejšie." Podobne som aj ja niekedy rozmýšľal. A zrejme podobne rozmýšľa viac ľudí, pretože existuje veľa úspešných filmov, v ktorých sa hlavný hrdina vráti do svojej mladosti a so skúsenosťami zrelého človeka rieši veci úplne inak. V skutočnosti to však urobiť nemôžeme. Nemôžeme vrátiť čas. Nemôžeme napraviť minulosť. Čo však môžeme je odovzdať naše skúsenosti svojim deťom a mladým ľuďom, aby ich dospievanie a prvé kroky v dospelosti boli lepšie.

Pri písaní tejto stránky som vychádzal najmä zo svojich životných skúseností, životov blízkych ľudí a z verejne dostupných informácií. Nemám poradňu, ani psychologickú prax, aby som obsiahol dostatočné množstvo prípadov menej blízkych ľudí. Musel som preto voliť určitú cestu medzi uvedením pravdy, ktorá je potrebná a rešpektovaním súkromia seba a svojich blízkych. Je preto možné, že určité situácie sú opísané všeobecnejšie, ako sa v skutočnosti odohrali. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky